FAQ Często zadawane pytania
1. Jak się z nami skontaktować:
-
Telefonicznie: nr tel. 71 395 38 11
-
Mailowo na adres: zabawki@habapolska.pl
-
Wypełniając formularz zapytania znajdujący się tutaj
2. Pytania dotyczące zamówienia:
- Zapomniałem hasła do mojego konta HABA. Co mogę zrobić?
Możesz poprosić nas o nowe hasło na stronie internetowej. Aby to zrobić, przejdź do Strony resetowania hasła i podaj swój adres e-mailowy. Otrzymasz wiadomość z nowym hasłem na adres e-mail, który zapisałeś na swoim koncie HABA.
- Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki to 14,90 zł za zamówienie.
- Czy mogę otrzymać zamówienie za pośrednictwem usługi ekspresowej?
Nie, obecnie nie oferujemy ekspresowej dostawy.
- Czy mogę zamówić w HABA Polska również z zagranicy?
Zamówienia w sklepie internetowym HABA Polska są obecnie możliwe tylko z Polski.
3. Pytania dotyczące płatności:
- Jakie metody płatności są dla mnie dostępne?
Obecnie możesz zamawiać w HABA za pomocą przedpłaty, blik, szybkim przelewem lub karty kredytowej / debetowej. Jak tylko otrzymamy płatność, Twoje zamówienie zostanie wysłane do Ciebie.
4. Pytania dotyczące dostawy:
- Jak dostarczane jest zamówienie?
Zamówienie otrzymasz za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Jak długi jest czas dostawy?
Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 3 do 5 dni roboczych.
- Czy mogę wysłać moje zamówienie za granicę?
Nie, obecnie możliwe jest dostarczanie zamówień tylko do Polski.
- Czy mogę podać adres dostawy, który różni się od adresu rozliczeniowego?
Tak, możliwy jest inny adres dostawy. Po prostu wprowadź to w odpowiednim kroku zamówienia.
5. Pytania dotyczące zwrotu:
- Chcę zwrócić przedmiot. Co mam zrobić?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować HABA sp. z o.o. , ul. Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław, email: zabawki@habapolska.pl, tel.: 71 395 38 11, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zabawki@habapolska.pl).
Możesz skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Tobie prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Zwracany towar odeślij do nas niezwłocznie na adres:
Point of View sp. z o.o. sp.k
Kawęczyn 76
05-507 Kawęczyn
,jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
- Otrzymałem niewłaściwy lub uszkodzony przedmiot. Z kim mogę się skontaktować?
W takim przypadku prosimy o skorzystanie z Formularza reklamacyjnego i odesłania go na adres: zabawki@habapolska.pl.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
6. Dalsze pytania i sugestie:
Jeśli masz dodatkowe pytania lub sugestie, możesz skorzystać z Formularza kontaktowego lub napisać na adres zabawki@habapolska.pl
Dzięki newsletterowi HABA będziesz zawsze na bieżąco z aktualnym asortymentem i wszystkimi nowościami HABA. Tutaj możesz zapisać się do newslettera.